Final d’etapa

Acaba juliol i molts tenim la sensació de final de curs, com quan érem petits. Moltes coses acaben ara, arriben les vacances, i al setembre, tornem-hi. Enguany, el proper setembre, el meu curs começa amb canvi de cole. Finalitza la meva etapa al Citilab, un lloc que encara no sé definir del tot, que m’ha fet patir, que m’ha fet gaudir, on m’he desesperat i on he après coses que desconeixia totalment.

Ara, toca desconnectar. Al setembre ja us explicaré el nou destí i la nova aventura. Bon estiu a tothom!

4 thoughts on “Final d’etapa

  1. un canvi d’etapa sempre és emocionant… i segur que de seguida fas bons amiguets, al nou cole, ja veuràs :)

    agafa aire, a les vacances. I… passa-ho molt i molt bé!

  2. Retroenllaç: Nous projectes « Sílvia Llombart

  3. Retroenllaç: Nous projectes | silviallombart.net

  4. Retroenllaç: Nous projectes | Sílvia LLombart

Deixa un comentari

