Altre cop aquí

Fil a l'agullaFeia molt temps que tenia el blog abandonat. I quan dic molt no exagero. La darrera entrada és del mes d’abril de 2014. Ha plogut molt des d’aleshores, a tots ens han passat coses, i el món ha anat girant i evolucionant. En tot aquest temps a mi també m’han passat moltes coses. Una d’elles és la posada en marxa del meu projecte Florestil.net, que fa que tingui el somriure i la màquina de cosir sempre en marxa :-)

Però mentre el món girava, jo no m’he apartat del món de la comunicació i de la docència. Segueixo donant classes a la Universitat Pompeu Fabra, al Taller Integrat de Periodisme, on els meus alumnes del tram d’Internet fan meravellosos reportatges multimèdia que publiquem al canal Cetrencada de Vilaweb. A més dono classes en tallers del Col·legi de Periodistes de Catalunya, i he donat voltes per diferents universitats i centres educatius.

És evident, no? M’encanta ensenyar i m’encanta el món de la comunicació. Per aquesta raó he decidit muntar tallers relacionats amb la comunicació digital: redacció a internet, infogràfics i imatges interactives, posada en marxa d’una newsletter, anàlisi del teu web o blog i fins i tot cursos a mida per aquells que ho necessitin. Si us interessa, us espero a classe! I mentre, us aniré explicant les meves impressions i descobriments d’aquesta xarxa immensa que és Internet. Així doncs, comencem nova etapa. Posem fil a l’agulla :-)

Imatge de Wikimedia Commons

Deixa un comentari

